KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Kontakt
Koordynator ds. dostepnosci
Koordynator ds. dostępności
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności zajmuje się także:
- opiniowaniem projektów pod kątem spełnienia wymogów bezpieczeństwa i dostępności dla osób z niepełnosprawnością,
- oceną zgodności przyjętych rozwiązań z obowiązującymi standardami i wytycznymi,
- szczegółową oceną rozwiązań technicznych stosowanych tak w przestrzeni publicznej, jak i we wnętrzach obiektów,
- oceną dostępności m.in. obiektów, ulic, placów, parkingów, terenów zielonych,
- wskazywaniem do stosowania autorskich rozwiązań standardów oraz wytycznych dla osób z niepełnosprawnościami, seniorów, rodziców z dziećmi, osób o ograniczonej mobilności,
- współpracą z środowiskami osób z niepełnosprawnościami (fundacje, stowarzyszenia),
- współpracą z inwestorami, konsultacjami i pomocą we wdrażaniu standardów i wytycznych w projektach realizowanych na terenie Gminy Szczaniec,
- długofalowym projektem etapowego dostosowania Gminy Szczaniec do obowiązujących norm projektowania uniwersalnego (tzw. mapa drogowa).
KONTAKT
Czesław Słodnik
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy w Szczańcu.
tel. 571 441 506
e-mail
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Szczaniec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-04 15:20:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-04 15:20:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-04 15:26:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2115 raz(y) |
Zarządzenie w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności Drukuj informację Zarządzenie w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Szczaniec |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-04 12:15:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-04 12:16:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-04 15:23:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2037 raz(y) |