IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że
Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o
zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w
umowie i określa ich warunki:
2.1 Wprowadzenie do przedmiotu umowy (zamówienia) i do dokumentacji
projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 i ust. 6 ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r, nr 156 poz. 1118 z
późn. zm).
Zmiana będzie możliwa w przypadku jej akceptacji przez projektanta oraz
Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń
regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze
względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzonych
zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty
zamienne/zaniechane niezbędne do wykonania, nie nastąpi zmiana
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tytułu rozliczenia ryczałtowego.
Wynikłe roboty zamienne/zaniechane Wykonawca wykona w ramach
wynagrodzenia, o którym mowa w umowie.
2.2 Zawieszenie terminu realizacji zamówienia, przedłużenia terminu
realizacji zamówienia, określonego w § 3 umowy, w przypadku
wystąpienia opóźnień wynikających z:
- Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ich
skutków, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Fakt wystąpienia
niniejszych okoliczności musi być niezwłocznie potwierdzony pisemnie
przez kierownika budowy, potwierdzonym przez Inspektora nadzoru.
- Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w
stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej
staranności, np.: przyczyny techniczne tj. kolizje z
niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami. Fakt
wystąpienia niniejszych okoliczności musi być potwierdzony pisemnie
przez kierownika budowy potwierdzonym przez Inspektora nadzoru.
- W przypadku odmowy wydania przez organy administracji lub
inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę, – termin realizacji przedmiotu umowy
może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednak nie dłużej niż okres
trwania tych okoliczności.
W przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowy termin
realizacji, przy czym minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia
robót będzie równy okresowi zawieszenia. Zawieszenie zostaje zniesione w
przypadku ustania okoliczności powodujących jego zaistnienie. Fakt
ustania okoliczności musi być potwierdzony pisemnie przez kierownika
budowy potwierdzonym przez Inspektora nadzoru.
2.3 W przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości
podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie
realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część
robót wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast
wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian.
3. Poniższe zmiany Umowy nie wymagają zachowania formy pisemnego
aneksu, a zostaną dokonane poprzez pisemne zgłoszenie potwierdzone
przez drugą stronę Umowy:
- zmiana konta bankowego Wykonawcy,
- zmiana adresu Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-27, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: