Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. Obsługi Rady Gminy i ds. Naliczeń Wodno-Kanalizacyjnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Szczaniec
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-09-09
Ogłoszono dnia: 2020-09-09
Termin składania dokumentów: 2020-09-17 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2020
Zlecający: Wójt Gminy Szczaniec
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
-
wykształcenie wyższe o kierunku administracja,
-
znajomość obsługi komputera (obsługa pakietu MS OFFICE),
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
-
prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
-
znajomość przepisów, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,
-
umiejętność sprawnej organizacji pracy,
-
umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku oraz w zespole,
-
ponadto kandydata powinny cechować: sumienność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W zakresie obsługi Rady Gminy:
-
przygotowywanie i merytoryczna obsługa sesji, posiedzeń komisji stałych i doraźnych oraz spotkań z wyborcami,
-
przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Referatami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
-
przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
-
organizowanie inicjowanych przez Radę Gminy lub przewodniczącego Rady Gminy obchodów świąt państwowych i rocznic ,
-
prowadzenie ewidencji i zbiorów opinii i wniosków komisji,
-
informowanie o sposobie załatwienia wniosków i interpelacji,
-
merytoryczna, organizacyjna obsługa przewodniczącego i wiceprzewodniczącego Rady Gminy,
-
przekazywanie – za pośrednictwem Sekretariatu – korespondencji do i od Rady Gminy, jej komisji oraz poszczególnych Radnych,
-
protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań i prowadzenie ich zbioru,
-
wykonywanie zadań związanych z wyborami w zakresie należącym do Rady na podstawie ordynacji wyborczej oraz innych ustaw (ławnicy),
-
wykonywanie zadań związanych z referendum gminnym,
-
sporządzanie dokumentacji pracy Rady Gminy i komisji oraz odpowiednie przygotowanie tych akt do archiwum zakładowego,
-
organizowanie załatwiania skarg i wniosków należących do właściwości Rady Gminy,
-
prowadzenie zbioru, rejestru uchwał Rady Gminy i przekazywanie podjętych uchwał przez Radę Gminy na odpowiednie stanowiska pracy oraz adresatom zewnętrznym,
-
prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta i przekazywanie ich na odpowiednie stanowiska pracy oraz adresatom zewnętrznym,
-
prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
-
udostępnianie informacji w zakresie uregulowanym przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-
przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych składanych Przewodniczącemu Rady Gminy,
-
prenumerata czasopism dla radnych,
-
organizowanie szkoleń radnych,
-
ustalanie i organizacja spotkań Przewodniczącego Rady Gminy i radnych z mieszkańcami.W zakresie gospodarki wodno – ściekowej:
-
stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości podłączonych do sieci wodnej i kanalizacyjnej,
-
prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie poboru opłat za dostarczenie wody i odprowadzanie ścieków,
-
prowadzenie rejestru umów za dostarczenie wody i odprowadzanie ścieków,
-
prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie poboru opłat za dostarczenie wody i odprowadzanie ścieków,
-
przygotowanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań,
-
opracowywanie wniosków taryfowych, projektów uchwał wymaganych ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzania ścieków,
-
przygotowanie o przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących dostawy wody i odprowadzania ścieków,
-
przygotowywanie informacji wynikających z prowadzonego zakresu do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) rodzaj umowy- umowa o pracę na czas nieokreślony (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące),
2) wymiar czasu pracy – 1 etat,
3) praca biurowa, praca przy komputerze,
4) miejsce świadczenia pracy – Urząd Gminy Szczaniec, ul. Herbowa 30, 66-225 Szczaniec, I piętro
(brak windy).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys – CV,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wraz z nr telefonu kontaktowego),
3) list motywacyjny,
4) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach i wymaganym doświadczeniu,
6) kopie świadectw pracy,
7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-09-17 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. Rady Gminy i ds. naliczeń wodno - kanalizacyjnych” w terminie do dnia 17 września 2020 r. (do godziny 15:00 – decyduje data wpływu)
c. Miejsce:
Urząd Gminy Szczaniec, ul. Herbowa 30, 66-225 Szczaniec
VII. Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Szczaniec (adres: 66-225 Szczaniec, ul. Herbowa 30,e-mail: ug@szczaniec.pl)
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę.
-
W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
-
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282); -
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
-
Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
-
Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); -
w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
-