ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Szczaniec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 80/2022 w sprawie upoważnienia Pani Renaty Łujkowskiej- podinspektora do spraw Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych w Centrum Usług Społecznych w Szczańcu do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-06 14:03:36 przez Administrator Systemu

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony