ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Szczaniec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik ds. gospodarki odpadami komunalnymi.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Szczaniec

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Komunalny

Data udostępnienia: 2021-08-06

Ogłoszono dnia: 2021-08-06

Termin składania dokumentów: 2021-08-16 15:00:00

Nr ogłoszenia: 8/2021

Zlecający: Wójt Gminy Szczaniec

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu gospodarczemu, przeciwko działalności  instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
d) wykształcenie średnie lub wyższe
e) znajomość obsługi komputera (obsługa pakietu MS OFFICE),
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
g) prawo jazdy kat. B i samochód do dyspozycji.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane kierunki wykształcenia – ochrona środowiska, administracja, ekonomia,
  2. znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- zasad gospodarki odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne, w tym komunalnymi,
- ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony środowiska oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,
- ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność,
d) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
e) mile widziane doświadczenie na stanowisku urzędniczym,
f) ponadto kandydata powinny cechować: sumienność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie całokształtu spraw związanych z odbieraniem odpadów komunalnych na terenie Gminy Szczaniec;
b) stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
c) prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego;
d) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami;
e) prowadzenie weryfikacji złożonych deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
f) przygotowywanie decyzji ustalającej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji;
g) prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie poboru opłat za gospodarowanie odpadami;
h) przygotowanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków
w zakresie prowadzonych zadań;
i) prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej całokształtu spraw wynikających z zakresu czynności;
j) wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach bądź stwierdzających stan zaległości;
k) opracowywanie dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą      o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz stała ich weryfikacja;
l) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych;
ł) przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi;
m) kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczaniec;
n) współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;
o) planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami;
p) prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców;
r) przygotowywanie informacji wynikających z prowadzonego zakresu do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej;
s) realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych  z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
t) sprawowanie nadzoru i koordynowanie prac nad utrzymaniem cmentarzy komunalnych oraz prowadzenie spraw wynikających z ustawy o cmentarzach,
u) prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,
w) prowadzenie spraw z zakresu orzeczeń sądowych o nieodpłatnej, dozorowanej pracy na cele publiczne,
y) prowadzenie zbiorów dokumentacji sołeckiej poszczególnych jednostek pomocniczych,
z) nadzór nad ustalaniem oraz wydatkowaniem funduszu sołeckiego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

a) Rodzaj umowy- umowa o pracę na czas nieokreślony (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące),
b) Wymiar czasu pracy – 1 etat,
c) Praca biurowa, praca przy komputerze,
c) Miejsce świadczenia pracy – Urząd Gminy Szczaniec, ul. Herbowa 30, 66-225 Szczaniec, I piętro
(brak windy)
6. W lipcu 2021 r. tj. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
 i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%, co daje pierwszeństwo
w zatrudnieniu osobom niepełnosprawnym pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów niezbędnych  do zatrudnienia na danym stanowisku.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys – CV,
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wraz z nr telefonu kontaktowego),
c) list motywacyjny,
d) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kopie świadectw pracy,
g) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru zawierające klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-08-16 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektor/inspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi” w terminie do dnia 16 sierpnia 2021 r. (do godziny 15:00 – decyduje data wpływu)
c. Miejsce:
Urząd Gminy Szczaniec,
ul. Herbowa 30, 66-225 Szczaniec

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Szczaniec.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie), w związku z tym proszę o podanie nr telefonu kontaktowego.
 
« powrót do poprzedniej strony