ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Szczaniec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Szczaniec

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Szczaniec

Data udostępnienia: 2015-04-02

Ogłoszono dnia: 2015-04-02 przez Małgorzata Szlachtowicz

Termin składania dokumentów: 2015-04-17 14:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2015

Zlecający: Wójt Gminy Szczaniec

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu gospodarczemu, przeciwko działalności  instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
d) wykształcenie wyższe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
g) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji samorządowej,
b. Wymagania dodatkowe:
a)znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego między innymi:
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- prawo pracy,
b) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
c) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole ,
d) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
e) zdolność podejmowania decyzji,
f) systematyczność, dokładność, dyspozycyjność,
g) umiejętność obsługi programów komputerowych,
h) ponadto kandydata powinny cechować: sumienność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) opracowywanie projektów zmian Statutu, regulaminów, zarządzeń oraz projektów organizacji stanowisk pracy,
b) opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy dla pracowników bezpośrednio podległych,
c) informowanie pracowników Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym Urzędu,
d) organizowanie narzędzi informatycznych niezbędnych do prawidłowej pracy Urzędu i nadzór nad racjonalnym i prawnym ich wykorzystaniem,
e) czuwanie nad organizacja pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
f) organizacja i prowadzenie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie,
g) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
h) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
i) prowadzenie rejestru kontroli dokonywanych przez organy zewnętrzne oraz nadzór nad terminową realizacją wystąpień pokontrolnych,
j) prowadzenie i koordynowanie spraw z zakresie kontroli wewnętrznej, oświadczeń majątkowych i oceny pracowników,
k) przygotowywanie dla potrzeb Rady Gminy i jej organów informacji, projektów uchwał, opracowywanie zarządzeń Wójta Gminy właściwych dla stanowiska pracy oraz uczestniczenie w sesjach Rady,
l) organizacja współpracy z sąsiednimi gminami, instytucjami, organizacjami pozarządowymi, jednostkami pomocniczymi – sołectwami,
ł) zapewnienie zgodnego z prawem procesu udzielania informacji publicznej oraz funkcjonowania systemu ochrony danych osobowych,
m) dbałość o wizerunek Gminy oraz efektywny przepływ informacji,
n) organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących pierwszą pracę na stanowisku urzędniczym,
o) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, zleceniem i realizacją inwestycji w Gminie,
p) prowadzenie innych czynności w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

a) Rodzaj umowy- umowa o pracę na czas nieokreślony,
b) Wymiar czasu pracy – 1 etat,
c) Praca biurowa, praca przy komputerze,
c) Miejsce świadczenia pracy – Urząd Gminy Szczaniec, Szczaniec 73

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys – CV,
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wraz z nr telefonu kontaktowego),
c) list motywacyjny,
d) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kopie świadectw pracy,
g) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
j) oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-04-17 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” w terminie do dnia 17 kwietnia 2015 r.”                   (do godziny 14:00 – decyduje data wpływu)
c. Miejsce:
Urząd Gminy Szczaniec,  Szczaniec 73,  66-225 Szczaniec
« powrót do poprzedniej strony