ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Szczaniec
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec od 01 lutego 2017r. do 31 stycznia 2019r.” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec od 01 lutego 2017r. do 31 stycznia 2019r.”

Szczegóły informacji

„Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec od 01 lutego 2017r. do 31 stycznia 2019r.”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb:

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Szczaniec

Finansowanie: Rządowy Fundusz Dróg Samorządowych

Nr UZP: 7865-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-01-23 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-01-23 10:10:00

Ogłoszono dnia: 2017-01-13 przez Józef Chłopowiec

Treść:

 
Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec
od 01 lutego 2017r. do 31 stycznia 2019r.”

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony